9793selaam Kızlar sağ kaburgamda bugün ağrı var gibi oldu baski var.bi snda gece uyurken modemden ağzıma acı su geldi boğuluyor gibi nefes nefese uyandım . azcik da oksurruken biraz baskıyla kustum.siZde böyle oldu mu gecer mi? Neyden dolayı sizce?
ciomomss 9793selaam aynı haftalarda aynı şikayetlerle her gece acile gidiyordum safradan şüphelenmişlerdi ultrasonla baktılar bebekten göremiyoruz dediler falan iki hafta çektim bu ağrıyı sonra kendiliğinden yok oldu ama bir doktora gidip ultrasonla baktırın içiniz rahat eder geçmişler olsun