Asilahmet annemler Samsung kullanıyordu ekran kararması oldu. Ekranın yarısı koyulaştı ve sebebi yok. Yetkili servis açıklamıyor ama dışarıdan TV ustaları Samsung’da kronik diyor. Profilo hakkında bilgim yok. Üstte kalsın. Bizim televizyonumuz LG, 4 senedir sağlam. Kızım bir kaç kez oyuncakta attı açıp hemen baktık ama sorun çıkmadı. Kumandasıda kaç kez düştü yine sağlam. Görüntü kalitesi zaten iyi.