Merhabalar bebeğim 34 günlük dün gece biraz az uyudu gündüz de uyanık kalma süresi çoktu. En son 6-6.30 gibi akşam mama + anne sütü aldı. 19.30 dan beride uyuyor.22 gibi uyandırmaya çalıştım bir iki ağlasada hemen uykuya geçti toplasanız 5 dk memeyi anca emmiştir. Aralarda yine uyandırmaya çalıştık gözünü açtı geri uyudu. En son 00.30 da uyurken 30 cc mama verdim. 2 kez çişli bez 1 kez de kakalı değiştirdim. Uyandırmaya defalarca çalıştım ama 2-3 dk sonra geri uyuyor.sizce normal midir?