2 aylık bebeğim gece uykusunda 5-6 saat uyuyor gece uykusuna 9 da geçiyoruz genelde bi kaç kere 7 saat uyuduğu olmuştu sonrasında 2-3 saate bir uyanıyor normal mi uyandırmam gerekiyor mu kimisi uykusunu bölme acıkınca uyanır diyor kimisi 4 saatte bir emmesi gerekiyor diyor ne yapıcam bilmiyorum acıkınca mırıldanmaya başlıyor uyanıyorum hemen o yüzden alarm kurmayı bıraktım bebiş uyanınca uyanıyorum ama içimde rahat etmiyor bi yandan aç mı yatıyor acaba diye