Doğum yapalı yedi buçuk ay oldu ikinci normal doğumumdu ilk üç ay herkes bir tane bebek hala içeride mi diye salakça espri yapardı şimdi karnım neredeyse gebelik öncesi gibi çok az kaldı ama şunu da söyleyeyim yaklaşık bir buçuk aydır sağlıklı beslenme zımbırtısı ile devam ediyorum haftada üç dört gün de leslie yapıyorum