damlaozzz ayy iyi ki görüp yazdınız Allah razı olsun ❤️ o r. Şevket ince de ki ucuz ilanların mahallelerine google mapste 360 görselle bakınca dediğinizi anladım çok eski görünüyor mahalle sokaklar dar falan, yazdıklarınız sayesinde artık atatürk mahallesine bakmaya başladım orda 25bin den falan başlıyor sarı sitede zemin sağlam diyor chatgpt de 😅 peki karşıyaka mustafa kemal mah ve örnekli için falan ne diyosunuz ,
Bir de ilanda biri izmirin parisi demiş bornova için öyle mi imajı 😅