Oylesinebirii kreşe giderken kızım da geçirdi. Antibiyotik kullanmadık, semptomlara yönelik rahatlatıcı tedavi sadece. Ağrısı için ağrı kesici, probiyotik, kusma için dil altı tablet, gözlerine sıçramıştı benim kızımın göz damlası da kullandı. Çok lanet bir virüs gerçekten gçemiş olsun şimdiden, atlatıyorlar ama zaman alıyor biraz