gizem7119 Kizlar doğumdan sonra bebeğim 4 bucuk aylıkken ben ilk adetimi oldum ama bu ay gecikti ve test yaptım hamile değilim fakat karnında ağrı var ve adet olamıyorum bu durumu yaşıyan varmı acaba
tugbayagcii gizem7119 ilk 1 sene düzensiz olması normal ben 40ım çıktıktan sonra düzene girdim her ay düzenliydim 9 ay sonra düzensiz oldu sonra tekrardan düzeldi
isimsiz43 gizem7119 bnde 40 çıktı 41 gün oldum sonra bi daha da olmadım şimdi bebek 3 aylık oldu bi 10 günden fazla gecikme var ikinci bebeği istiyorum da şimdi değil bnm de böyle karnım ağrıyor ara ara sonra geçiyor