Kızlar şimdi eşimin bir arkadaşı var 2 3 ay önce bı akşam bizi aradılar çaya davet ettiler ilk kez gidip eşiyle tanıştım ilk tanışma güzel geçti kafa dengi bir kızdı. Sonrasında biraz geçti ben çağırdım eşi yoğun çalışıyor gelmek istediler ama gelemediler sonrasında ben şehir dışına çıktım ben gelince onlar şehir dışına gittiler yine denk gelmedi. Kadın şehir dışındayken eşi bir akşam geldi eşimle oturdu hatta dedi eşim gelince gelmek istiyoruz görüşelim vs diye eşi geleli neredeyse 1 ay olacak. Sizce bu durumda önce ben mi çağırmaliyim yoksa onlardan mi haber bekleyelim