yenianne___ İstanbul’da Fatih’te biz hisettin oğlumu uyutuyorum deprem olmadan önce bi çığlık attı nefesi keslir gibi oldu eşime bağrdım geldi o an hemen deprem oldu sizce bebekler hissediyor mu önceden
Eylul301023 yenianne___ biz yatiyorduk tam mama iciricektik oğluma değişik bildirim sesi geldi bana bu ne böyle dedim baktım deprem kalktık ışığı açtık bekledik avize sallandı yoksa haberimiz olmazdı Tuzla’da oturuyoruz aile apartmaninda kimse hissetmemis bildirimden gördük bekledik
Mommyhann yenianne___ bende fatihteyim eşim hissetmedm ama eşim söyledi oluyor diye avizeye bakınca böyle elim ayağım boşaldı rabbim beterinden korusun
majkoniyan yenianne___ Bayrampaşa’da oturuyorum hissettim. Eşime bildirim geldi duydum ama normal bildirim sandım bende lavabodaydım o sırada dişlerimi fırçalıyordum öylesine sallandık bayağı. Geçmiş olsun hepimize ..😔 Fatih’in neresinde yaşıyorsunuz konudan bağımsız merak ettim ? 🤭
yenianne___ Eylul301023 bana bildirim gelmiyor hangi uyulma var sizdebi tane deprem programı var 10 dk sonra haber veriyor geçiş olsun Allah beterinden korusun
Eylul301023 yenianne___ bende uygulama yok ben silmiştim telefon kendisi yolladı yaklaşık 1,1 buçuk dakika önce haber geldi valla kalktık bekledik öyle başladı
busrara12 yenianne___ telefonunuzdan ayarlardan deprem uyarılarını aktif yapın konumunuz da her zaman açık olsun ben zaten kades için hep açık tutuyorum nolur nolmaz diye
ayazannesii elfkaya evet canım kendi özelliği telefon bildirim gönderiyor benim telefon gönderiyordu önceden bu sefer göndermedi bana
ballitursu majkoniyan Herkese çok geçmiş olsun🤲 bende Bayrampaşa oturuyorum çok şükür hissetmedim tekrarı olmaz inşallah Allah korusun
aptalliketme yenianne___ Ay varya Nisandan beri 4.5 yaşındaki oğlumu aramızda uyutuyorum Tam odasına alayım diyorum deprem oluyor korkudan odasına alamıyorum Çok korktuk uyuyor diye çıkmadık da dışarı Rabbim tekrarını yaşatmasın