damladll 24 aylık kızımda aynı böyle. Ne eksik ne fazla 🤷♀️ Yani götünün üstünde oturduğunu bilmem hiç. Restoran, hastane, misafirlik, park, bahçe neresi olursa olsun hep yerlerde veya birşeyin üstünde. İner, çıkar, tırmanır, zıplar, düşer, kalkar. Akranları var arkadaşlarımızın çocukları hem kız hem erkek ama benim kızım kadar hareketlisi yok. Bu yoruyor benide sadece. Bebek arabasız avmye falanda gitmek zaten ölüm çünkü onunla birşeye ne bakılıyor ne ediliyor. Düğün dernekte zaten oturmak hak getire onun peşinde koşmaktan hiç birşey anlamayız 😂 Daha ne diyimki yani anlatılmaz yaşanır hep hareket halinde hep. Enerji bitmiyor asla yorulmuyor bizde şaşırıyoruz. Hareketli çocuk iyidir diyorduk başlarda ama zamanla dahada artınca bu durum bazen gerçekten illahlah eder hale geliyoruz. Rahat vermiyor çünkü 😏