Belimde fitik var.sag bacagima vuruyor gerckten çokk agriyor bacagim kızlar napcam bilmiyorum.sinire baski yapiyor.belimde agri yok.nükleoplasti diye bir tedavi yontemi varmiş onu dusunuyorum cok basariliymjş.bunu yaptiran vey başka bir çözüm bulan varmı?