Sevgili annelerim bebek olunca mevcut işimi bırakmak zorunda kaldım ve kendi işimi kurmaya karar verdim bir organizasyon, davet evi açmak istiyorum fakat nasıl bir yol izleyeceğim hakkında çok soru işaretleri var. Fikri,bilgisi, tecrübesi olan varsa önerileri alayım