Blackcloud Mixleydi Ay evet bugün çoğu kişi öyle söylüyor benimde aynı şey geçmişti içimden. Allaha emanetiz..😞🤲🏻
minikkurttt tahin bugün gerçekten bunaltıcı sıkıcı bi hava vardı yaz gününden kalma ama heran yağmurda yağacakmış gibi ruhumda sıkılmıştı bugün Allah beterinden korusun inşallah 🙏
fatmaanuurr22 Gamzelikiz_34 çok korktum uzaniyordum koltukta sallamaya başladı ki ben artık korkudan guhluk afad depremlerini kontrol ediyorum nerede artçı vs olmuş diye bugün akşam eşime dedim artçı deprem ege ve Marmara’da çok olmuş Allah korusun sanki bir deprem olacak gibi hissediyorum diye aradan iki saat sonra oldu 6 Şubat depremini yaşamış biri olarak söylüyorum lütfen hepimiz tedbirli olalım rabbim kimseye yaşatmasın hazırlıklı olalım kapımın yanında ben çanta koymuştum hemen alıp çıktım Allah’ım hepimizi korusun yere göğe sakinlik versin 🥹🙏
nilikonunannesii Gamzelikiz_34 İstanbulda ilk defa bir depremi hissetmedim hafif koltuk titredi ama ben eşim yaptı sandım sonra telefona bildirim geldi öyle anladık. Çok geçmiş olsun herkese.
3247 Gamzelikiz_34 eşimin telefonuna uyarı geldi eşim dedi deprem olucak oturduk bekledik ama Baya sallandı valla bildiğim için galıba fazla korkmadım İstanbul Zeytinburnu nda oturuyorum
cikolatahurma 6 Şubat depremini yaşadık rabbim bir daha yaşatmasın içerde depremi gördük dışarı çıksak belimize kadar gelen kar ne içerde durabiliyorduk ne dışarda o kadar zordu ki Rabbim bizlere evlatlarımıza yaşatma Allah’ım 🥹🤲🏻