Mixleydi Çok kötü sallandık😫ve ben depremden tam 5 dakika önce balkona çıktım gökyüzüne baktım içimden geçti deprem olucağı hissettim içeri girdim uzandım ardından deprem
tahin Mixleydi çok garip akşam dedim ki hava böyle deprem olmaz inşallah diye hatta kendime kızdım düşünme ne alaka diye sonra da deprem oldu
BenDiyeBiri_ Çok geçmiş olsun 6 Şubat depremini yaşayan biri olarak Rabbim yer göğe sakinlik versin Allah’a emanetsiniz inşallah deprem kelimesini duyunca odumuz kopuyor artık aynı şeyleri Rabbim yaşatmasın
arenin_annesi Gamzelikiz_34 amin aldım ikisini de kolumun altına ben yanlarindayken bişey olmaz hayırlısıyla
yavruaslanlar Gamzelikiz_34 cnm hiç hissetmedim istanbuldayım büyük geçmiş olsun Rabbim korusun herkesi yavrularımızı
aptallarsizii Gamzelikiz_34 geçmiş olsun balokesirde yıkılan binalar varmış sanırım umarım kimseye bişey olmaz😢
minikkurttt tahin bugün gerçekten bunaltıcı sıkıcı bi hava vardı yaz gününden kalma ama heran yağmurda yağacakmış gibi ruhumda sıkılmıştı bugün Allah beterinden korusun inşallah 🙏
accountant Gamzelikiz_34 balkondaydım çok fena şimşek çaktı ondan kaçıyordum deprem olmuş sallantıyı hissetmedim koşarken. Ama binada hissedenler olmuş ki baya sağlam bizim binalar avizelerimde sallanıyordu. Bebeğimin çantasını hazırladım nolur nolmaz diye mama bez termosa sıcak su yedek kıyafet battaniye kapının yanına koydum sizlerde hazır edin nolur nolmaz