Benim ikiz kızlarım ve oğlum var geçen ekim ayında yani bir ay önce doğum gününü kutladım komşular ile aralıkta da kızlarım doğum günü var kutlasam fazla mı olur hani üst üste sürekli hediye alıyorlarmış gibi olur mu hepsiniz 1 er çocuğu var ve hepside her sene kutluyorlar.ben önce kutlamayacağım memlekette kutlarım dedim ama sonra çok hazırlık kıyafettir balondır vs çok hazırlık için uğraşınca boşa gitmesin burda da kutlayayım dedim sizce nasıl olur ayıp olur mu ya dertte oldu içime