Herkese iyi akşamlar
Oğlum 34.haftada doğdu şuanda 13 aylık sizlere gelişiminden bahsetmek istiyorum lütfen yardımcı olurmusunız kafam çok karışık.Oyuncakları amacına uygun oynuyor araba sürme küpleri üst üste dizme bultakları içine atma vs.kaşık çatal tutup kendisi yiyor şarkılara eşlik edip dans ediyor sar sar makara yapıyor alkış Baybay çak yapıyor merhaba dediğimde elini uzatıyor tutunup kalkıyor duvarlara tutunup evi geziyor ama desteksiz yürümüyor ismine bakıyor ama herzaman değil canı istediğinde 1 yaşında nörolojiye götürdüm prematüre olduğu için orad sgelişim testine girdi sadece yürümesini beklerdik ama sorun değil 18.aya kadar bekleyelim dediler sorun şu ki onun yaşıtında bebekleri görüyprum sanki bebeklikten çıkmış çocuk gibiler yani birşeyi getir dediğinde alıp geliyorlar al ver yapıyorlar benimki bunları yapmıyor sakinde bir bebek kendi başına oyun kuruyor yani bilmiyorum bir sorun mı var büyük oğlum çok hareketli ve yaramazdı bu aylarda heryere tırmanırdı acaba normal olan hangisi 😕