Kızlar bebeğime ilikli kemik suyu kaynattım, fakat yağı çok fazla veya iliği de fazla olabilir bilmiyorum ama bir ağırlık var tadında. Patates, havuç, soğan, sarımsak çorba yaptım hemen fakat içemedi.
Daha buz poşetlerine koyup dondurmadım. Tadını nasıl hafifletebilirim? veya olması gereken bu mu? var mı fikirleriniz?