CigdemAras Arkadaşlar bebeğim 10 günlük ve emmiyor emmek istemiyor her yolu denedim bu da beni çok üzüyor..😢 bende anne sütünden mahrum kalmasın diye sürekli sağıp veriyorum benim gibi sadece sağıp veren var mı ? Ne zamana kadar böyle devam ettiniz ?
MelekZeynep58 CigdemAras ben ✌🏼 5. Ayımız bitti bunu yazarkende sağıyorum 😂 Benim bebeğim de hiç emmedi ve anne sütünden mahrum kalmasın diye bir fiil sağıyorum :) önemli olan düzenli aralıklarla sağmak pes etmeden 😍 herkes sütün azalır zamanla dedi zamanla artarak devam ediyor gittiği yere kadar sağmayı düşünüyorum 😎
Kucukkalbim CigdemAras Seni çok iyi anlıyorum benim oğlumda emmedi çok çabaladım ama nafile doğduğundan beri sağarak verdim şükür şuan 11 buçuk aylık oldu sağmayı yeni bıraktım
kbraygtmhr CigdemAras Bazen sağmak zorunda kalıyorum hastane yada dükkana giderken.Sütüm azalıyor gibi zaten bu aralarda emmek asla istemiyor bende mecburi sağıp veriyorum🤷🏻♀️
CigdemAras MelekZeynep58 çok güzell gerçekten ben biraz bunalıma girdim kullandıgınız süt sağma makinesi nedir acaba
Crngnydn MelekZeynep58 ShrBakar benimde 43 günlük bebeğim aynı şekilde yapıyorum ne zaman tamamen memeden emmeye başlar siz bunu yazalı 14 gğn olmuş hala aynı şekilde mi devam ediyorsunuz ☺️
MelekZeynep58 CigdemAras baby plus kesinlike çok memnunum hastane de sağdım ama hastanedeki makineden bile iyi bide bana 20 dk birini 20 dk birini sağ dediler ama ben süt gelmesi bitene kadar sağdım bazen 40 dk bile sağdığım oluyodı o yüzden arttı zaten sütüm içinde süt kalırsa mastit olursun ve zamanla azalır sütüün süt aktıkça sağ damla bile gelse
Kucukkalbim CigdemAras Evet düzenli sağarsanız sütünüz kesilmez 3 saatte 1 sağım yapmaya özen gösterin bol su için tabi mama takviyesi yaptım
Yaren26 MelekZeynep58 bende dün baby plus manuel olanı aldım sağıyorum ama sütüm damla damla geliyor nasıl arttırabilirim
Sevde_Defne MelekZeynep58 ya ben baby plus aldım ama hiç sağmadı benimkini.. Siz herhalde ilk günler olduğu için mi sütünüz geldi.. Benim kızım 2.5 ayından beri meme reddi ydi ayaklarda emzirmekten belim mahvolmuştu..5. Ayında pes ettim Dedim bari alayım biberonla veririm.. Ama damla süt çıkarmadı.. Elimle sıkıyorum az çok geliyo ama makina çıkarmadı.
Bilgihamile Yaren26 bestlak,hosaf,humana still tea kullaniyorum.. Fiskirircasina akiyor ilk 2 gun damla damlaydi simdi cok fazla
MelekZeynep58 Yaren26 manıuel çok zor bence elektrikli al ve elektrikliyle sağdığında ben sağmıyormuşum diceksin manuelle sütün azalır 😞
Bilgihamile CigdemAras 11 gunluguz. Sutum fiskirarak aktigi icin cocugum boguluyor. O nedenle sagip veriyorum onsutu sagsam.bile fiskiriyor arada meme veriyorum ama sonunda yine boguluyor ve sagip vermek durumunda kaliyprum.. Anne sutunden mahrum kalmasinda meme.yada biberon farketmez benim.icin
Aliasafannesi CigdemAras öncelikle sizi tebrik ederim vazgecmedoginiz için bazı bebekler hiç emmeyede biliyor siz sağıp vermekten asla vazgeçmeyin ama biberonla vermeyin biberon meme reddi yapıyor bilginiz olsun
Bhrrzgr CigdemAras benim bebeğim de emmiyordu çok üzülüyordum sağlık ocağındaki ebelerden yardım istedim 15 günlüktü hemen emmeye başladı onlar tutturdu bebeğe, siz de yardım isteyebilirsiniz☺️ Bu sürede de sağıp vermiştim sütümü artırmıştı sağmak
Defnecikkk CigdemAras beni de emmemişti. 20 gün sağdım temizlemesi zor oluyor . Ben lansinoh kullandım benimde arttı hala emzirdikten sonra sağıyorum kalmasın diye.
Yaren26 MelekZeynep58 maddi durumum olmadığım için anca onu alabildim şuan annem gilde kalıyorum eşimle boşanma aşamasındayız ve hiçbir desteği yok