Çok geçmiş olsun . Burnunu açık tutun serum fizyolojik ile günde 6 7 defa beslenme öncesi açın burnunu . Odasına soğanı ikiye kesip karanfil batırın koyun başucuna . O çok rahatlatıyor . Göğsüne sırtına çörek otu yağı da rahatlatır ama alerji kontrolü yaparak sürün bebeğinizin cildine . Bir de sarımsağı minik minik doğrayın bir kavanoz içine koyup üzerini geçecek kadar zeytinyagi ekleyin bir gece buzdolabında dursun sonra oda sicakliginda ılısın ve ayaklarının altına sürüp çorap giydirin. Ama dikkat edin sarımsak direkt cildi ile temas etmesin yakar