Kızlar bir buçuk hafta önce heterotopik gebelik geçirdim yani ikiz gebelik bebeğin birisi rahimde diğeri dış gebelikti ve iç kanamam olduğu için bebekleri aldılar. Birisi kürtajla diğeri ameliyatla alındı kanamalarım hala devam ediyor hiç böyle birşey yaşayan oldu mı normal mi sizce bu durum