yigitinannesii22 Perşembe günü iki aylık aşılarımız var. Çok endişeleniyorum bebeğimde ateş vs olursa diye 🥲 bir de hiç kıyamıyorum canı yanınca ben de başlıyorum ağlamaya. Sizin bebeğinizde ateş oldu mu ya da huysuzluk felan ?
Aycegul yigitinannesii22 hiç korkmayım her çocukta aynı etki olmuyor benim kızımdada olmamıştı bizde cuma günü olduk oğlumdada hiç olmadı olumsuz düşünmeyin takip edin ateşi huzursuzluğu olursa da ateş düşürücü verilebiliyor zaten içiniz rahat olsun 🌺
carpediemmn yigitinannesii22 ateş yaşamadım uyudu hep kendine geldiğinde huy değiştiriyor bir hafta zorladı beni aşı yapılırken ağlıyorlar maalesef
Aycegul yigitinannesii22 kıyamama konusunda bende öyleyim kızımında oğlumunda aşılarına hep babası girdi 😊