demetbaharemir https://imgyukle.com/i/C7LKEG 4 aylık bebegımın dilinde böyle pütürcükler oluşmuş ama sebebi ne olabilir? Yumurta alerjisi var alerji mamasına gectik bu hafta doktor tavsıyesı ile ama onunla alakalı olabilir mi?
473492 demetbaharemir Pamukçuk olmuş karbonatlı suyla yumuşak bezle sil benim kızınım olmuştu doktor öyle demişti yaptım geçti ama gün içinde 3 4 kere yap geçene kadar yapmazsan sonrada yara yapar emmez bile
demetbaharemir Ya pamukcuk böyle birsey mi ki 🙄 bu sanki sıcak su yemek dili yakarda pütürlenir ya ona benzettım, zaten mama içmek istemiyor iştahı ciddi oranda azaldı bundan mı ki salyasıda cok akıyor
ikiierkekkannesii demetbaharemir O aftlar Cook aci verir sicak veya soğukta ondan yemiyor yara yani yememesi cok normal ferahlatıcı şeyler verin diyeceğim ama ek gıdaya geçtiniz mi bilmiyorum 🤷🏼♀️ bol bol emzirin
demetbaharemir mamacitaa_ aft mıdır panukcuk mu ya, doktora gideyim mi ki daha gecen hafta doktordaydık genel muayenesi yapıldı agzınada bakmıstı
demetbaharemir ikiierkekkannesii ay korktum suanda cok huysuz zaten biberonu emmek ıstemıyor sadece mama ile beslenıyoruz. Bugün videosunu doktorumuza atmıstım oda normal dedi ama hiç içime sinmedi. Cocuk cok huysuz ve aglıyor cunku
ikiierkekkannesii demetbaharemir ağız içi yara demek Aft.. yemek cok zor olur mamasını ılık verin . Biberon diline değince yakıyor büyük ihtimalle o yuzden içmek istemiyor kasikla ağzına dökseniz mamayi. Benim bebegimde biberon tutmuyor kasikla iciriyorum
mamacitaa_ demetbaharemir aft yani diğer adıyla ağız içi yara.. korkmayın geçiyor karbonatlı su öneriliyor bunun için çok benim bebiste de olmuştu bu dr bi sprey vermişti geçti hemen geçmiş olsun 💐
demetbaharemir ikiierkekkannesii yarın birde öyle deneyeyım bakayım o sekılde içmek isteyecek mi. Birde kaebonat alıp sileyim dilini doktora gitmeyeyım olmadı