Zmc27 ben mülakata girmiştim bi 6 ay önce benimle görüşen takım lideri asabi di biraz kendimi tanıtmamı istedi sonra bu görüşmeden önce bir metin yolluyor onu okudunmu ne anladın gibisinden sorular soruyor ben okumamıştım olumsuz diye mesaj gelmişti bana siz okuyun iyice
Asistt güzel bir yer 2 arkadasım da calısıyor suan memnunlar