Bende istiyorum ama şuan bebeğimden hiç vaktim yok yaza biraz daha büyüdüğünde kendime bi site oluşturabilirsem hediyelik yapmayı düşünüyorum bebeğimin tüm hediyeliklerini kendim evde yaptım çok güzel oldular elim yatkın eğlenceli de oluyor ve iki katına satıyorlar ben sorduklarıma yarı fiyatına malettim