Merhaba kızlar kızım 6 aylık, tadımlara başladım ama asla yemiyor tükürüyor kendi sütümdende koydum. Kayınvalidemler kavanoz mama verdi başlamadan daha önce acaba onun tadını alıp mı yemek istemiyor :( yardımcı olurmusunuz bu arada bebeğim böbrek hastası yani bir böbreği küçük o yüzden korkuyorum