esrabade Boğazımda 3 ara ara baskı hissi var kızlar sizde de oluyor mu arada ağrı saniyelik ama batma da bir hisde oluyor o da saniyelik oluyor aklıma başka şeyler geliyor korktum bende
esrabade ebizahmet evet o da var bazen baskı hissi oluyor sanki biri boğazımı hafiften sıkıyor gibi bazen sağ taraf bazen sol taraf oluyor