21 aylık oğlum doğduğundan beri abartmıyorum her gece nerdeyse bu problemi yaşıyoruz 4 5 ay kadar prima kullandık çok nadir geçiyordu ama fiyatı yüksek olduğu için onu bıraktık molfixe devam ettik hala hep geçiyordu çıldıracaktım artık o yüzden şuan yine prima ya geçtik ama sadece geceleri takıyorum ve çok şükür bir süredir geçmiyor