Kafayı yemek üzereyim. Dayanamıyorum sabredemiyorum psikolojim bozuldu neymiş bu 2 yaş sendromu yemiyor içmiyor uymuyor durmuyor sürekli ağlıyor arkadaşlar yetemiyorum eşim en büyük destekçim yetemiyoruz biz ne yapacağımızı şaşırdık biz nasıl işin içine düştük böyle ben ömrümde böyle bir şey görmedim bu çocuk kesintisiz uyumuyor ve ben ciddi anlamda bıktım bu durumdan bıktıııımmmmm o uyuyunca uykusunu alınca ailecek çok huzurluyuz fakat tam tersi olunca bizim huzurumuz yooook hüngür hüngür ağlayarak yazdım bu satırları 😭😭😭