civcivmom
Sizce bunu anlamak için 2 gün erken değil mi? Zaten çizgi teste 3-5 inci günden sonra az da olsa net çıkıyormuş eğer hamileyseniz. Araştırmalarda diyor ki 10 gün geçikince yapın. Böyle psikolojinizi bozarsınız. Hamile kalmak istemiyorsanız 2-3 tane koruma yöntemi ile korunmanız lazım. Ha eğer çocuk istiyorsanız yine test için bir iki gün erken bence bi iki gün daha bekleyin. Tabi yine siz bilirsiniz Rabbim hakkınızda hayırlısını versin inşaAllah🌸