alparslanmomms valla acımayın bu ev sahipleride az değil biz evimize girdiğimizde satarım ilerde dedi satmaya da kalktı ama bizim ağustosta biten sözleşmemiz varken evi martta ilana koydu iki haftada falan da satıldı ve yedi aylık hamileydim ben. Gelen giden hamile olduğumu gören ah vah diyordu çok üzüldüm o dönem ağustosu beklemedi diye, ki tahliye taahhütünü imzalamamıştık hiç zorluk çıkarmadık ben hamileyim diye oda falan düzemedim elim ayağım dondu çünkü nasıl bir eve gideriz nolur diye, daha bizden yedi milyona sattığı evin fiyatını az bulduğu için sattığı adama bir dahaki kirayıda alırım falan diye anlaşmış güya adamda bize ödemeyin falan diyor bırakın taşınma giderlerini mağduriyeti kira peşindeydi bir de bize trip yaptı vermedik diye ev sahibimiz olmadığı ve yasal olarak hakkı kalmadığı halde çok uğraşılırdı biz gibi insanlara denk geldikçe yüz buluyorlar. Sonra biz de hiç ummadığımız bir şekilde ev sahibi olduk Allah gönlünüze göre sizi de kurtarsın