zeynephd Gemini ile bebeğimin sonbahar çekimi yapmasını istedim ama çok yapay olduğu belli. Bebeğimin yüzü değişik olmuş. Yapabilen var mı burada bazı arkadaşlardan görmüştüm çok güzel olanlar vardı
avkatanne Yüzü değişmesin diye yüzünde değişiklik yapmadan diye de belirtiyorlarmış sanırım bir de öyle deneyin isterseniz