Kızlar merhaba son 1 haftadır boğazım o kadar çok ağrıyor ki 3 defa doktora gittim antibiyotiklik bir şey yok dediler faranjit gibi dediler ama böyle bıçakla boğazımı kesip atmışlar gibi bir ağrı. Yutkunamıyorum, yiyip içemiyorum be geceleri asla yatamıyorum acıdan.
İlaçlar en fazla 2 saat rahatlatıyor. Başınıza geldi mi ? G
Geldiyse nasıl geçirdiniz ?