Küçükken çok iştahsız bir çocukmuşum. Annem ne yaparsam yemezdin lokmayı ağzında tutardın çiğnemezdin zorlasak kusardın diye anlatırdı. Üstelik ben de bazı dönemlerimi hatırlıyorum. Biri beni yemek için zorladığında nefret ederdim fenalık gelirdi. Şimdi oğlum yemiyor 😂 23 aylık. Ama ben zorlamıyorum. Yersen yersin çocuğum. Yemezsen meme de yok sorry baby 😂😂😂 meme diye geldikçe kaşığı gösteriyorum. Uzaklaşıyor 🤣🤣🤣