arslanmomy raporlu evolviadan bahsediyorsunuz sanırım. Bizde yeni başladık bebeğim pek severek içmiyor. Tadı acı değil ama değişik ve tatsız. Bize de vanilya önerildi. Ben vanilya çubuğu denedim ama çok verim alamadım. Vanilya şurubu ve soğuk sıkım karadut özü aldım birde onlarla deneyeceğim.
Bende başlamadan baya araştırdım mamayı, diğer mamalara göre tadı daha yumuşakmış. Kullanıcılarının çoğu memnundu.