Merhaba bebeğim öksürüyor süt veriyorum kusuyor çok üzülüyorum ne yapmam lazım tecrübeli anneler yardımınıza ihtiyacım var doktora götürdüm sacede colpol verdi iştahı da öncesi gibi değil yok gibi sabahtan beri 1 kere kaka yaptı kıpkırmızı oluyor probiyotik içeren bir gaz damlasi kullanıyorum ona rağmen böyle umarım bu günler çabuk geçer bı an önce büyür