ucoglanannesi Arkadaşlar merhaba, Bülent beye alerji için muayene olan oldu mu acaba nasıl geçiyor süreç bilgi verebilecek olan var mı acaba? Bizim de cilt tepkili çoklu besin alerjisi var ama ya diyette kaçamak yapıyorum bilmiyorum gitmeyi düşünüyorum