nilikonunannesii yemediği dönemlerde uyguladığım ve işe yarayan taktikler;
1) Mama sandalyesinin önünü söktüm, sandalyeyi direkt masaya yanaştırdım ve hiçbir şeye müdahale etmedim. Kendini bizimle beraber gibi hissetti ve çok mutlu oldu.
2) sandalyeye oturtmayı bırakıp yer sofrasına geçtim.
3) Öğün algısından çıktım birkaç hafta. Elinde tutup gezerken yiyebileceği şeyler yaptım, hiç beklemediği bir anda şak verdim eline 😂