Bebeğim 7 aylık ek gıdaya başlayalı 1,5 ay oldu 2 öğün yapıyoruz bazen de üç oluyor aralarda mama içiyor. Genel olarak 21:30-22:00 arasında uykuya geçiyor bu yüzden akşam bizimle yemeli mi daha mı erken akşam yemeği yemeli bilmiyorum çünkü yemek yeyince uykuya geçerken yine mama istiyor ve böyle olunca hazmedemeyip gece hep uyanıyor. Ne yapmalıyım hangi saat aralıklarında ne vermeliyim hala oturtamıyorum. Aynı sorunu yaşayanlar var mı?