sheryy Kızlar bebeğim 6,5 aylık. Son 1 haftadır sadece ek gıda istiyor. Asla ama asla mama içmiyor. Doktoru normal daha güzel mama içmemesi, bir sonraki ay kilo kontrolüne bakarız dedi. kaşık mama verebilirsin dedi. Hangi kaşık mamayı önerirsiniz ?