tahin 8.5 aylık olduk hep haşlama ve buharda haşlama sonra ezme usulü gittik ama sevmiyor yemiyor. Normal yemek usulüne geçeceğim ama salçayı kendim yapmak istiyorum. Salça tarifleri ve genel tüyolarınız varsa verir misiniz? Teşekkür ederim. 🫶🏻
deniz255 tahin kapyanın içini temizleyip haşlardım sonra blend ederdim. En sonda süzgeçten geçirirdim kabuk kalmasın diye buzluğa atardım porsiyonluk