Şimdi kızlar benim kafama bir şey takıldı ve içim rahat değil şimdi mesela bir kısmının çocukları 7-8 arası kalkıyor ya benim çocuğum 10 buçuk 11 gibi kalkıyo kahvaltı yapana kadar 12 yi buluyo sonra öğlen de mesela 2-3 arası uyuyo kalkıyo meyve yoğurt evde ne varsa ona göre veriyorum akşamları da 6-7 arası yediriyorum yemek ama öğlen öyle isterse emziriyorum yatmadan acaba acıkır mı öğlen pek bişey vermiyorum kalkma saatiyle yakın olduğu için