kızlar daha öncede bu konuda danışmıştım fakat ne yapsam olmuyor sanki 70 günlük olduk ilk başlarda rutine sadık kalıyorduk sonrasında ne olduysa devam ettiremedik yani çocuk resmen şansa uyuyor ne denesem nasıl yapsam olmadı son çare memede uyumaya alıştırmayı bile denedim yok ya dışarda yada dediğim gibi şansa uyuyor nasıl şansa derseniz ana kucağında sallakern kucakta yada beşikteyken uyku zamanı olmamasıns rağmen uyuyakalıyor yani düzen bilmem ne her şey alt üst oldu lütfrn akıl verin ya çocuğumun düzeni olsun istiyorum başaramıyorum