kızım 19 aylık. yedikleri şu şekilde sabah kahvaltı yapıyor peynir,zeytin,yumurta,domates veya karışım yaparım cevizli tahinli onu yer. 3 saat sonra meyve veriyorum mesela şeftali onun yarısını yer. mama içer uyur. uyanınca yemek yer her türlü damağına uyan yemeği yer bir kase 🥣 . yoğurdunu da yer. bu yemek saati tahminen 15 falan olur. sonra 18 gibi bidaha yer oda bir kase kadar. aralarda ceviz de yiyor . gece mamasını kesmeye çalışırken hasta oldu. mecburen durdum kesmekten vazgeçtim. yemesi azaldı çünkü. bu yazdığım miktarlar şuan bir kasenin 3/2 sine düştü. yemek de seçmeye başladı. bazen beğenmiyor yemek istemiyor. 3-5 saat vermeyim hiç yemek aramıyor. sizin bebekler ne kadar yiyor bu işin standartı ne ?