Sürekli yıkamakta iyi değil. The Purest’in yıkama jeliyle günde bir kez yıkıyorum. Salisilik asit tonikle de temizliyorum. Cildim berbattı tedavi gördüm, yüzümün her yeri pütürtülü ve komedonluydu tedaviden sonra basit bir rutin oluşturdum abartmaya gerek yok bence.