merikana Kızlar kızımın aşı yerinin tam altında böyle bir şişlik var yaklaşık 1 aydır doktora sordum cildiyeye gösterin dedi randevumuza da var daha büyüyor da sanki sizce ne bu siğil mi yağ bezesi mi bilemedim
meryemz1 merikana benim bebeğimin de yüzünde çıkmıştı beyaz ucu sivri yağ bezesi gibi kendiliğinden düştü ama bir ay sonra düştü . Takip edin eğer ki başka yerlerde çoğalırsa doktora gidiniz
merikana meryemz1 yaaaa takip ediyorum inşallah bizimki de düşer kendiliğinden çok tedirgin etti beni