Kızlar ya bişe soracam benim oğlan kreşe gitmiyor kontenjan doluymuş yaş sınırı koymuşlar. İlçedeyiz. O kadar bunaltıyor ki sürekli etkinlik istiyor bak bu bunalmak öylesine kullandığım bi laf değil ellerimi başımın arasına alıp ağlamak istiyorum😂😂 tek başına oynamıyorrr alıştırmadıkküçüklüğünde hep tek oynardı. Sizdede böyle mi. Ağlamak için eşimin gelmesini bekliyorum çocukta benle ağlıyor çünkü😂 sabah boyama yaptık ( ben boyuyom o izliyor) çok saçma. kitap okuyoz 5 dakika. Yapıştırıcı makasla bişeyler yapıyoz. kız gün bitmiyor ne etkinlik bulayım ben buna🤧🙃