Anne54 Bayanlar oğlum 7.5 aylık . Doğduğundan beri uykuda sıçraması vardı . Ama hala devam edince artık andişe etmeye başladım. Birde yeni fark ettim uyurken ayağımda salladığım zaman bacağı titriyo saniyelik başına gelen var mı çok endişeliyim 😕
Seda_Hira Anne54 benim kızım 7 aylık emerken bacağını anlık titretiveriyor sonra korkup ağlamaya başlıyor ama bence sorun olmaz uykuya geçiş anında oluyor gibi
GirayinAslisi Anne54 canım anlik ürperir gibi titreme fln olduğunda kontrol edebilirsen baK çiş yapmis mi erkeklerde küçüğünü yaparken anlik titreme oluyormuş belki seninkide ondandır
hulyaakin Anne54 o anda bacağını tutmayi deneyin duruyosa titreme anlık bişey olabilir Epilepsinin çok çeşidi var ve hepsinde göz kayması bilinç kapanmasi gibi şeyler olmaz Doktorunuza danışın ve muhakkak video cekin oglumun epilepsi tanisı video ile konulmustu Bisey yoktur umarım...
Anne54 ZmrtDila başka nasıl belirtileri olur ki epilepsinin? Kendinde oluyo. Böyle baygınlık hali , gözlerde kayma vs olmuyo.
ZmrtDila Seda_Hira Cnm Arkadaşım bebeğine Öyle Tanı Koydular sıçrama Titreme Bende takip ediyorum kızımıııı
Seda_Hira ZmrtDila ama bak şöyle bişey olabilir bebekler uyku anında korkup sıçrar uykuda ağlar bunlar normal şeyler bütün bebeklerde oluyor zaten
Deletedmom507 Anne54 epilepsi çok çeşidi var bilinci açık şekilde de nöbet geçirme olabiliyor rabbim kimseye göstermesin
Kbrakurt Anne54 10 aylık olana kadar sanırım. Ben uyku eeg si çektirmistim yine de. Normal gelmişti. Çocuk nörolojiye götürmüştüm.