Kızlar şimdi ben ilk defa yapıyorum bu tatlıyı youtubeden baktım o tarife göre yaptım ama 1 gece bekletilmesi lazımmış ama beklemek istemiyorum googleden baktım gün içinde yapılan tatlıyı gösterdi ama orda tarif farklı yoğurt vanilin falan var orda ama ben irmik süt kabartma tozu kullandım streçledim hangisi doğru kafam çok karıştı bilgisi olan var mı