Tubse Kızım 2.5 yaşında sürekli isal oluyor. Probiyotik kullanan anneler hangi marka kullanıyorsunuz? Veya önerirsiniz ???
hepyerdeyizz Tubse entonogerminaa tavsiye ederim bı günde düzeldi ishali hemde su gibi tatsız bişey Ayırt edemez
Yagmurtanesi Tubse forbiome 10 milyar kullanabilirsiniz ya da enterogermina eczaciniza sorun tabii yine de
omerbartu1 hepyerdeyizz bnm oglum 2 yasında kullanabilir miyiz bizde birde neyle kullanıyorsunuz su ile mi ypgurt ile mi
ikincibezelyeayak omerbartu1 Enterogold kids ( enterogermina kids muadili ) Türk marka suyuna katabilir direk ampulundne içirebilir Kefir içerse içine katabilirsiniz . Nasıl kabul ederse yani